Доставка по КиєвуКарта доставки
0
замовлення на суму грн
Назад

5 секретів швидкої доставки

24 квітня 2017

Близько 40000000000 піц продаються в Україні щорічно (з них 15 млрд в Києві). Більше продажів спостерігається в день закоханих (14 лютого) і інші святкові дні. У ці дні водії доставки піци реєструватимуть збільшення кілометражу в 4 рази (згідно статистичному сервісу pizza.com).

Піцерія готова до найбільшого потоку клієнтів за рік? Є кілька порад, щоб переконатися, що ресторани і водії будуть працювати з максимальною ефективністю економії часу і грошей.

1. POS термінали для доставки піци

Ви використовуєте всі можливості програмного забезпечення для доставки? Дивіться операції, щоб переконатися, що персонал приймає замовлення і обробляє заявки максимально швидко.

  • Швидке замовлення: зберігайте телефонні номери, адреси і замітки по перевагах або аналізуйте історію запитів в системі. Постійні клієнти гідно оцінять якщо ви запропонуєте їм «останнє замовлення», яке вони робили. Їм буде приємно, що ви пам'ятаєте чому вони надають перевагу.
  • Інтернет замовлення: Інтернет є відмінним способом для збільшення продажів, так як клієнти можуть читати все меню і зробити замовлення, не відчуваючи тиску з боку офіціантів, які намагаються "впарити" потрібну їм піцу. Програма дозволяє клієнту побачити приблизний час доставки.
  • Speedy приготування: Доставка піци відбудеться максимально швидко, якщо приготується в найкоротші терміни. У кожній піцерії повинно бути програмне забезпечення, що спрямовує замовлення на принтер в кухні і дозволяє співробітникам почати роботу над ним відразу. Забудьте про рукописні записки

2. Телефонні манери

Caller ID інтегроване забезпечення дозволить співробітникам бачити, хто телефонує, щоб вони могли звертатися до клієнтів по імені. Не дозволяйте людям сидіти в очікуванні, дослідження показують, що люди, які чекають довше однієї хвилини повісять трубку.

3. Спілкування з кур’єрами

 Доставка піци завжди відбувається в русі, що швидко стомлює кур'єрську службу, але технології можуть зробити їх роботу легшою. Запитуйте в кур'єрів, що змінити, щоб оптимізувати роботу. Говоріть з ними про конфліктні ситуації під час роботи. Це допоможе не втратити клієнтів, виславши їм записку з вибаченнями або запропонувати знижку.

Двічі перевірте адреси: перевіряйте назви вулиць, і не плутайте їх з Прізвищами замовників, переконайтеся, що вказано повне ім'я. Піца доставляється Шевченко Василю, а не на вулицю Шевченка.

Не залишайте доставки некерованими: важливо, щоб клієнт отримав їжу якомога швидше, не давайте водієві по одному маршруту стільки поставок, що до останніх адресатів піца прибуде пізно або холодної.

Gps - маршрути: Thr! Ve POS - програмне забезпечення включає в інтегровану функцію відображення всього маршруту з напрямком руху і видом на вулицю, щоб переконатися, що вони прибувають в правильне місце.

4. Водії

Водії - експедитори ресторану є його послами, тому повинні бути доглянутими і мати дружню манеру поведінки. Нагадайте водієві перевірити замовлення до дзвінка клієнта. Деякі пакети програм, в тому числі Thr! Ve, мають спливаючу функцію, щоб нагадати водієві, про наступні доставки.

5. Топперс автомобілів

Транспортні засоби доставки піци повинні мати рекламні банери, які спалахують у нічний час для максимальної видимості із зазначеним номером телефону вашого ресторану в великому форматі друку. Може здатися, що це стара школа маркетингу, але люди, які бачать ваші контакти доставки в їхньому районі мають більше шансів зробити виклик наступного разу саме у Вас.

 

Запам'ятайте в доставці піци дві важливі речі: смачна піца і швидка доставка. Скористайтеся запропонованими ідеями щоб замовлення відбувся максимально швидко, зберігши потрібний смак і температуру. Ми впевнені, що Ваші клієнти оцінять!

Ми рекомендуємо